Wednesday, October 17, 2007

Zbytek pinů je zapojeno podle ISO a neupravují se.

ISO konektor autorádia. Toto schéma zapojení je v návodu u každého rádia, mimo rádia Škoda.
ISO konektor je strandartní konektor pro zapojení autorádia. Sestává se ze dvou konektorů označených jako A-napájení a vedlejší signály a B-vývody pro reproduktory . Oba konektory jsou osmipólové a jsou očíslovány.

ISO konektor A černé barvy

A1 ztišení rádia při telefonování
A2 k systému mobilního telefonu (pouze pro modely s tímto vodičem). Musí být v návodu zapojení.
A3 Upozornění, tento pin je u Fabie trvale pod napětím a určen pro diagnostiku – nezapojovat ale zaizolovat!
A4 12V akumulátor svorka č.30 – stálý proud.
A5 po zapnutí přístroje napětí pro ovládání elektricky výsuvné antény nebo do anténního zesilovače.
A6 regulace podsvětlení autorádia svorka č.58
A7 12V zapalování svorka č.15. Vypínání po vytáhnutí klíčku.
A8 zem, ukostření svorka č.31

ISO konektor B hnědé barvy

B1 pravý zadní + modrý kabel
B2 pravý zadní – modročerný kabel
B3 pravý přední + šedý kabel
B4 pravý přední – šedočerný kabel
B5 levý přední + zelený kabel
B6 levý přední – zelenočerný kabel
B7 levý zadní + bílý kabel
B8 levý zadní – bílo černý kabel

Sudé čísla Pinů jsou vždy – pól.
Mimo to má většina nových autorádií další konektory, cinch konektory pro výstup na externí zesilovač, vstup pro changer (měnič CD/MD disků). Konektor pro dálkové ovládání (kabelové, infra), konektor pro regulaci hlasitosti podle rychlosti jízdy atd. Tyto dodatečné konektory jsou vždy popsány v dokumentaci k autorádiu.

Labels: